A importancia dunha boa estratexia SEO – SEM

Hoxe querémosvos falar das estratexias SEO/ SEM e as diferenzas entre elas.

 Que é a SEO?

 Consiste nun conxunto de accións orientadas a mellorar o posicionamento dunha web nos resultados de procura. Como se logra isto? Vémolo a continuación.

 A optimización dos motores de procura divídese en dúas tarefas, a SEO on page e a SEO off page. A primeira delas trata da optimización de estrutúra web e o seu contido (SEO técnico e mercadotecnia de contidos). A segunda ten que ver coas accións que se realizan fóra da propia web (Linkbuilding).

 SEO on page

 A SEO técnico poderíase interpretar como unha optimización da estrutura da nosa web e dos distintos factores desta (os encabezados, as etiquetas, as imaxes…). Todo co fin de que os rastrexadores dos motores de procura sexan capaces de interpretalo de forma óptima.

SEO - SEM

Marketing de contidos

 A mercadotecnia de contidos, como o seu propio nome indica, trátase de crear contido dentro de nosa propia páxina web, mediante a publicación de artigos ou noticias, utilizando unha serie de palabras chave (ou keywords) previamente analizadas e relacionadas co propósito do noso negocio. O obxectivo é aparecer nas posicións máis altas nos resultados de procura (para aqueles termos relacionados coa nosa empresa). Iso si, non todo vale, estas publicacións teñen que cumprir unha serie de requisitos (os artigos deben conter un número mínimo de palabras, debe haber relación semántica entre elas, os títulos das imaxes do artigo deben conter a palabra chave, etc.…). Todo isto é analizado polos buscadores e estes poden penalizar aqueles criterios que non se cumpren.

 SEO off page

 En canto á SEO off page, trata daquelas accións levadas a cabo fóra da propia web. Aquí é onde entra en xogo o famoso linkbuilding. Para comprender mellor a súa función é conveniente falar primeiro da autoridade de dominio. A autoridade de dominio (ou DA) é un indicador que mide a relevancia dun dominio ou páxina web dentro de internet. Vén determinada polo número de ligazóns ou dominios externos que apuntan á nosa web (linkbuilding). Pero non vale calquera ligazón, é preferible utilizar ligazóns de páxinas que á súa vez teñan unha DÁ alta (porque iso indica que teñen un contido de calidade e están ben situadas). DA mídese nunha escala de 0 a 100 (a ferramenta máis utilizada para medila é MOZ). Existen outros factores como a antigüidade da web, publicación constante de contido, a velocidade de carga, etc…

 Posicionamento orgánico

 A SEO tamén é coñecido como o posicionamento orgánico ou natural da páxina. Isto é porque o traballo da SEO alóngase no tempo (os seus resultados empezan a xurdir a medio/longo prazo). Unha vez que consigamos chegar ás primeiras posicións podemos conseguir un volume de tráfico importante na nosa páxina web.

 Que é o SEM?

 Trátase de calquera acción de mercadotecnia dentro dos buscadores. O seu fin é optimizar a visibilidade e accesibilidade da nosa páxina web. Polo xeral son os propios buscadores os que nos ofrecen estas ferramentas ( Google AdWords ). Tamén se coñece como pago por clic ou PPC. Aquí tamén debemos facer unha procura de palabras chave, pero ademais debemos crear un anuncio e xestionar as poxas polas keywords; aínda que nalgúns sectores ou en determinados momentos estas poxas son demasiado caras (un exemplo clásico: non vale o mesmo a keyword “piscina” no inverno que no verán). As vantaxes que ten o SEM son varias: permítenos dar a coñecer un produto ou servizo a gran escala. Tamén nos dá a posibilidade de segmentar o tráfico á nosa web creando bloques de anuncios personalizados. Por último: si a campaña está optimizada, o retorno do investimento é inmediato.

 Que estratexia é mellor?

 O ideal é combinar ambas as estratexias, traballando sobre todo a SEO e apoiándose nas accións SEM. Por exemplo, en determinadas datas ou con relación a determinadas promocións xa que, como mencionamos antes, o horizonte da estratexia SEO é o medio/longo prazo, en cambio o da estratexia SEM é a curto prazo.

 En Atlantic sabemos da importancia dunha boa estratexia SEO/SEM. Por iso estamos en constante aprendizaxe sobre o seu funcionamento e a súa importancia para ofrecer un mellor servizo aos nosos clientes.

Deixa unha resposta

O teu enderezo electrónico non se publicará