As probas A/B son moi útiles para optimizar as estratexias de mercadotecnia e mellorar a experiencia do usuario.
Deseñar unha páxina web fácil de usar e que xere vendas é o soño de calquera empresa. Pero iso non é suficiente para acadar os obxectivos dunha empresa.
As probas A/B son probas que proporcionan datos fiables sobre a experiencia do usuario e como perciben a túa empresa.
Con estas probas é posible saber o que pasa pola mente do público cando está a navegar, coñecendo os detalles pódese facer melloras para optimizar a web.
Que é unha proba A/B?
Trátase dunha proba na que se avalían dúas variantes dun mesmo elemento ou estratexia da páxina web. É posible determinar que versión é máis eficiente para acadar os obxectivos predefinidos pola empresa.
Estas probas son útiles para coñecer a resposta do público aos cambios nun sitio web e na estratexia de mercadotecnia dixital. Tamén para realizar accións publicitarias ou determinar que tipo de chamada á acción obtén a mellor resposta.
A proba A/B móstranos cal das dúas opcións que estás mostrando está a conseguir mellores resultados en función dos obxectivos. Isto mostra cal das dúas versións é máis aceptada polo público.
Cal é a diferenza entre as probas divididas e as probas A/B?
O Split Testing céntrase en mostrar dous deseños totalmente diferentes para avaliar a resposta do público. Ao obter os resultados dos usuarios, en cada unha das versións, non se sabe cales son os elementos que funcionan e cales non.
Por outra banda, a proba A/B é máis sinxela, mostra exactamente que elemento funciona mellor. Sen ter que modificar o deseño, o tamaño da imaxe, as palabras ou calquera outra cousa que chame a atención.
Esta proba é eficaz cando engadimos un novo recurso á web, unha nova sección, banner, formulario, etc. Queremos saber se o público responderá positivamente a estes cambios, para saber, mostrarémosvos varias versións dese novo elemento.
Beneficios proporcionados polas probas A/B
Sempre son unha decisión gañadora nas estratexias de mercadotecnia, xeran moita información que adoita ser difícil de conseguir.
Require tempo e paciencia, sobre todo cando os datos obtidos non son o suficientemente claros para tomar unha decisión. Entre os principais beneficios, podemos destacar:
Recibirás máis tráfico
Obter tráfico de calidade é un dos obxectivos de calquera empresa en Internet. Así, pódese avaliar que tipo de títulos atraen máis visitas e que tipo de contido ten máis aceptación.
Estas probas mostran unha ruta segura onde ir ao crear contido web.
Baixa taxa de rebote
A taxa ocorre cando os usuarios entran na túa páxina web e saen dela porque algo non lles gustou.
Como sabes que era o que non lles gustaba? Coa proba A/B saberás se é a cor, o título ou calquera cousa que estea publicada na web.
Permite obter datos para posteriormente facer cambios segundo estes, comezarase a ver como baixa a porcentaxe de usuarios que abandonan a web, o que mellorará o SEO.
Vantaxes e inconvenientes das probas A/B
As vantaxes desta proba non son só a facilidade para obter datos reais das persoas que nos interesan, senón tamén que esta proba crea un panorama obxectivo dende o que confrontar e valorar a idea.
Isto é fundamental se queremos mellorar a experiencia do usuario en xeral, se imos lanzar un produto comezamos por apuntar ao que a xente realmente quere.
Outra cousa a favor é que os datos se poidan traducir en suxestións que melloren o rendemento empresarial e que se poidan implementar canto antes.
As desvantaxes poden ser que te limitas a probar algunha hipótese en cada proba A/B.
Como facer unha proba A/B?
Escolle só unha variable á vez
Se precisa probar varios elementos, non hai problema, pero para que os datos obtidos na proba teñan sentido, debemos probar cada variable unha por unha.
Configura a túa proba A/B
Tes que saber o que che interesa medir. Son varios os resultados que obterás ao final da proba, para que sexa eficaz debes decidir cal é a variable e que resultados buscas.
Divide a audiencia
A idea é que as dúas versións estean dispoñibles para o mesmo número de persoas, hai que dividir a audiencia equitativamente.
O máis efectivo é que a metade teña acceso á versión A e a outra metade á versión B.
O tamaño da mostra importa
Poderás decidir o tamaño da túa mostra segundo o tipo de ferramenta, para que poidas determinar o número de persoas ás que enviarás as túas versións de proba.
Normalmente, deberías ter polo menos 1.000 usuarios “probados”.
Executar as dúas versións ao mesmo tempo
Se non executas as dúas versións, a proba será en balde, deixa as dúas versións e poderás ver cal funciona mellor, ao mesmo tempo e nas mesmas condicións.
Tempo
Para obter datos fiables e útiles, debemos deixar a proba o tempo suficiente, non hai unha cifra exacta de tempo, o mínimo é obter polo menos 1.000 usuarios.
Opinións
As opinións dos demais importan, calquera dato que poida axudar a coñecer a opinión da túa audiencia conta para reforzar o que mostra a proba A/B.
En base aos resultados obtidos para facer cambios
Se a diferenza entre as dúas versións é o suficientemente grande e concluínte como para tomar unha decisión, faga os cambios. Desactiva a versión que perdeu e mantén o gañador.
Para obter bos resultados dunha proba A/B, tes que probar varias versións, ata descubrir onde está o fallo e cal é o elemento que aumenta as vendas.
Escolle a ferramenta máis adecuada
Os máis populares son:
- Google Analytics: é a ferramenta máis completa para métricas e datos estatísticos.
- Optimizely: facilita a creación de varias versións dun sitio web e probalas.
- Google Optimize: utilízase para crear versións dunha proba A/B.
- AB Tasty: facilita a creación de personalizacións web.
- KiSSmetrics: útil para coñecer as accións dun usuario nun eCommerce.
- Crazy Egg: ferramenta sinxela e útil para coñecer o comportamento dentro da web.
- Unbounce: utilízase para probar páxinas de destino.
- Mixpanel: ten varias funcións para o marketing en liña.
Lembra que podes contactar connosco aquí ou visita a nosa páxina web.