O SEO local é unha campaña de marketing web. Baséase en mellorar o posicionamento da túa páxina nos buscadores de internet que usa a maioría da xente.
Consiste en mellorar a visibilidade da páxina fronte a nichos relacionados coa posición xeográfica da empresa.
Aparecer nos primeiros resultados de busca converteuse no que a maioría das empresas buscan nos seus negocios en liña.
Aínda que utilizan as redes sociais para darse a coñecer, acaban sendo as buscas as que realmente importan para dar a coñecer os nosos produtos.
É así que, buscar un produto ou servizo de calquera sector comercial significa que veremos facilmente a ducias de anunciantes. Hai empresas que pagan por aparecer nos primeiros postos, para chegar ao maior número de clientes posible.
Antes de falar realmente do consultor SEO e do posicionamento web, imos explicar o que é o SEO local.
O SEO local é o conxunto de técnicas de posicionamento que teñen como obxectivo aumentar a visibilidade nos buscadores.
Noutras palabras, cando os usuarios que están preto de ti buscan produtos ou servizos que ofrece a túa empresa, hai máis posibilidades de chegar a eles.
Noutras palabras, trátase de traballar para aparecer nas buscas locais do lugar onde se atopa a túa empresa.



Beneficios do SEO local
O SEO local é moito máis efectivo que o SEO tradicional
Quizais unha empresa de deseño e mercadotecnia web necesite ter unha presenza en liña moito maior, pero unha panadería non.
Se tes un restaurante en Lugo e queres unha campaña de SEO, unha campaña local será máis eficiente.
Se tes un negocio físico, o máis eficiente é que optimices a estratexia para a rexión da túa zona xeográfica.
O posicionamento web local fai que a túa empresa mellore a súa reputación
Cando te rexistras en Google My Business, poden avaliar a calidade dos teus servizos e gañar reputación.
O que á súa vez leva a que máis usuarios te coñezan e teñan a confianza de comprar os teus produtos.
Unha das principais tarefas do SEO é motivar aos teus clientes a deixar opinións nas plataformas.
Son moitos os negocios que sen ter as súas páxinas nos primeiros postos, aparecen nos primeiros postos grazas á reputación acadada.
A estratexia de SEO local é moi fácil de configurar
O máis complicado do SEO é repensar a estratexia de contidos, buscar palabras clave e estudar o mercado.
Para o rexistro da empresa no sistema só tes que acreditar que o enderezo que indicas é da túa propiedade.
Coa estratexia de palabras clave para o seu posicionamento local, poderá seguir publicándose con Google Ads. Pero é importante saber que, dependendo da competencia e do ben que fagas o teu SEO local, podes aparecer nos primeiros postos sen necesidade de publicidade de pago.
Como facer unha estratexia de SEO local?
Hai moitas formas de optimizar a estratexia de posicionamento web, podemos dividila en dúas fases.
Implementa palabras clave con termos máis locais
Trátase de aplicar o comentado anteriormente. Cando restrinxas a túa área de influencia, pódese dicir que xa estás traballando no SEO local.
O obxectivo é seleccionar palabras clave polas que non competir, evitando así a competencia innecesaria. Xa que consome tempo, cartos e moito esforzo, podemos enfocar os recursos para o posicionamento axustado á túa zona.
Para implementar estes cambios no teu contido, debes saber como busca o teu nicho, de xeito que te posicione para as palabras buscadas pola túa audiencia.
Rexístrate en Google My Business e nos directorios locais
Google My Business ten a vantaxe de que é gratuíto e cando completas o teu formulario, estás rexistrado na base de datos. Unha vez conseguido, a túa empresa pódese mostrar aos usuarios próximos, xa sexa porque incluíches o termo da localidade ou porque a localización se utilizou grazas a dispositivos móbiles.
Ademais de Google, listar a túa empresa en directorios locais dálle visibilidade á túa empresa en Internet. Dous dos casos máis coñecidos son Tripadvisor e Páxinas Amarelas. Rexístrate neles pode ter máis posibilidades de que o teu cliente atope a túa páxina.
Aproveita o boom móbil para o teu SEO local
A vantaxe de estar rexistrado en empresas locais é que o teu sitio web aparecerá nos resultados da busca e iso mellorará as posibilidades de ser atopado.
Non esquezas que podes consultar os nosos servizos na nosa páxina web o escribirnos un correo aquí para consultar tus dudas.