Mellorar as vendas mediante as redes sociais

O comercio electrónico está en auxe ao mesmo tempo que a interacción dos usuarios coas redes sociais se está consolidando cada vez máis.

Cada día son máis os usuarios que deciden mercar en liña, o que significa que as empresas necesitan presenza en buscadores como Google para dar a coñecer os seus produtos.

Os niveis nos que as empresas usan este medio son variables, algunhas só utilizan páxinas web para difundir a súa oferta, mentres que outras permiten que os seus clientes paguen dende as súas casas.

Para todos aqueles negocios que decidan crear e facer unha tenda en liña, é importante que se esforcen para acadar os seus obxectivos, que supoñen un beneficio independentemente do nivel de uso.

Tanto o comercio electrónico como as redes sociais están cada día máis consolidados.

Queres utilizar as redes sociais para mellorar as vendas da tenda en liña? Continúa lendo.

Coñeces o teu target?

O descoñecemento das empresas sobre o público obxectivo ao que van dirixidas é a principal causa de fracaso nas estratexias de mercadotecnia que se propoñen.

Hai que ter en conta que aínda que vendamos un produto que calquera usuario podería comprar, o público obxectivo sempre se caracterizará por un tipo específico de características.

Incluso o poder adquisitivo do teu obxectivo inflúe no seu comportamento.

Define a personalidade da túa audiencia cun exemplo

Este é un dos métodos máis sinxelos para describir o seu obxectivo, poñendo as súas características nunha persoa inventada á que dirixe principalmente accións de mercadotecnia.

As posibilidades de éxito nas redes sociais melloran a medida que se xera unha relación de empatía entre a empresa e a audiencia.

É moi posible que, dende a creación da idea de negocio, estea pensando no seu público obxectivo, xa que é habitual asumir que o deseño do produto debe ter en conta ao cliente, para poder satisfacer plenamente as súas necesidades.

Definir unha personalidade atractiva require compromiso e que interpretes o personaxe. Trátase de buscar dentro da personalidade que lle poidas dar á túa empresa as razóns polas que entende o mercado e porque estás disposto a axudarlle.

Xera contido atractivo

Cando creas a personalidade, é case probable que saibas cales son os temas que son interesantes para o teu obxectivo. Para iso hai que acadar coñecementos e transformalos en contidos.

Non calquera contido satisfará o teu público. Non debes compartir contido que non lles aporte nada, polo que debemos saber que lles parece interesante.

Humanizar o contido

Algo importante a ter en conta é que a xente non acude ás redes sociais para comprar, non podes interactuar con eles só para venderlles algo, debes mostrar a túa empresa dun xeito máis humano.

Debes mostrar a unha persoa común, que non só fala de negocios e que comenta a vida, ría e fai bromas.

A xente debe ver a túa empresa como un ser humano que a entende e non só como algo que ofrece solucións ás súas necesidades.

Que redes sociais utiliza o noso público obxectivo?

Un erro que cometen a maioría das empresas é participar nas redes pensando que o seu obxectivo está en todas. Isto é un desperdicio de orzamento, abarcando moitas redes sociais e non dándolles a cada unha o tempo necesario.

Para saber cales son os que frecuenta o teu público obxectivo é necesario realizar un estudo de hábitos en Internet.

A grandes rasgos, Facebook é unha rede que usan os usuarios maiores de 30 anos. Instagram é usado polos máis novos.

Ademais de saber cales son as redes sociais máis adecuadas, debes pensar na súa compatibilidade co tipo de produto ou servizo que ofreces.

Adaptar o contido segundo a rede social

De nada serve crear contidos que se adapten á túa audiencia se non son compatibles coa rede social na que o publicas.

Pero se as dúas partes son compatibles, quizais sexa porque non publicaches o contido nos mellores días e horas.

Moitas das redes sociais que se utilizan actualmente foron máis cara á senda do visual. Por iso é estraño que, en redes como Instagram, a túa empresa subise un formato de texto.

Como interactuar co teu obxectivo?

Aínda que sabes que o teu público e a túa personalidade coincide coa súa, é difícil comezar a interactuar con eles.

Hai unha liña moi fina entre o que se acepta e o que se rexeita nas redes sociais. Se as empresas cruzan esa liña, non son atractivas para o público. Se a nosa empresa se esforza demasiado non é atractivo porque senten que non é natural.

Automatización?

O traballo de interacción a través das redes sociais esixe que prestemos moita atención. Dende hai uns anos existen ferramentas que axudan na súa xestión para facilitar o traballo.

Ferramentas de control e seguimento

O caso habitual é utilizar ferramentas para programar os contidos que publicaremos nas redes sociais e enviar respostas automáticas.

Este uso é útil sempre que cando se utiliza, se manteña a humanización da empresa, debe interactuar como humano, non como robot. Se se abusa das respostas automatizadas, acabas sabendo que son respostas dun robot.

Intelixencia artificial

Desde hai relativamente pouco tempo, púxose de moda entre as empresas o uso de chatbots para responder ás redes sociais. Poden ser útiles cando non tes o orzamento para pagar a unha persoa dedicada á rede.

En internet hai varios modelos pero se falas con eles darás conta de que non son moi intelixentes.

Como ter éxito?

Validar a estratexia utilizada

É necesario validar a estratexia, analizar as accións que realizas nas redes para ver se están a funcionar.

Algunhas das preguntas ás que podemos intentar responder para validar a estratexia son:

  • O meu público interactúa co contido?
  • Hai un usuario que interactúa de forma recurrente?
  • Como se valora o contido que publicas?

Retargeting nas redes sociais

É unha acción de mercadotecnia específica. Podes usar as redes para lembrar aos teus clientes os elementos que lles chamaron a atención.

Unha opción é utilizar a publicidade nas redes sociais como ferramenta. O seu obxectivo é chamar a túa atención dentro dunha rede social, que non che ía animar a comprar algo.

Inviste nas túas redes sociais

A gran maioría das empresas queren obter moitos resultados cun pouco orzamento investido nestes recursos.

Ademais de crear e montar un eCommerce, tamén aposta polas redes sociais con contidos de calidade. Que dispoña de persoal para atender ao cliente, sistemas de recollida de datos sobre o comportamento dos usuarios, etc.

Mantén as túas redes sociais actualizadas

As redes sociais están en constante evolución e o máis importante é estar atentos ás novas tendencias.

Lembra que sempre tes que cambiar para mellorar a experiencia do usuario. Iso tradúcese nunha mellor porcentaxe de vendas para a túa tenda.

Lembra que podes contactar connosco aquí ou visita a nosa páxina web.

Deixa unha resposta

O teu enderezo electrónico non se publicará Os campos obrigatorios están marcados con *