Linkbuilding é un conxunto de estratexias de mercadotecnia que se usan para que outras páxinas se vinculen á túa. Conseguindo xerar tráfico orgánico deste xeito e mellorando así o posicionamento SEO en buscadores como Google.
Existen outras formas de xerar tráfico sen que forme parte do marketing SEO? A resposta é si, pódese conseguir a través das ligazóns publicadas noutras páxinas que non teñen relación coa túa. Esta acción coñécese como parte do SEO fóra da páxina e pode beneficiar a túa estratexia de mercadotecnia en Internet.
Parte do éxito baséase na capacidade de ser visible e de poñerse en contacto co seu público obxectivo. A probabilidade de que o teu sitio web reciba visitas depende do ben posicionado segundo os termos de busca utilizados polo teu mercado obxectivo.
Isto significa que o tráfico orgánico que ten o teu sitio web é o resultado do esforzo por posicionalo e é o obxectivo final de toda a optimización de SEO.
Agora ben, cales son os factores que Google ten en conta para posicionar as páxinas?
Ligazóns entrantes á túa páxina
O que máis valora Google para posicionar a web son as ligazóns entrantes a ela. Analiza a súa calidade, cantidade e a confianza destes sitios web de onde chega esa ligazón á túa.
O segundo factor que analiza tamén está relacionado coas ligazóns. Desta volta, mira cantos van á primeira páxina e a distribución das palabras de referencia de onde veñen as ligazóns.
Calidade do contido do teu sitio web
Un dos grandes cambios é que se teñen en conta a calidade do contido e a velocidade de carga.
Debemos lembrar que o buscador é unha máquina e non é capaz de analizar o contido. Google tenta introducir o maior número de subxectividades ao seu algoritmo e ten en conta os datos que obtén, como a taxa de rebote da súa páxina.
A forma máis fiable que ten Google de saber se o teu contido é de calidade é o número de ligazóns que recibe, as visitas que recibe e a taxa de rebote que ten. Por iso hoxe se escriben informacións máis completas e con presenza de imaxes e vídeos.
Os buscadores web realmente buscan que unha páxina web teña contidos de calidade, valiosos para os usuarios e teñan en conta as ligazóns doutras páxinas web á túa, a interacción dos contidos nas redes sociais e o comportamento do usuario co contido.
Optimización SEO On-Page
A optimización SEO é un factor fundamental para o posicionamento de calquera páxina web, non é tan importante como as ligazóns, pero marca a diferenza entre dúas páxinas co mesmo perfil.
A optimización de SEO On-Page non é só a velocidade de carga, tamén ten en conta a facilidade que proporciona para ser escaneado e indexado, polo usuario e polo buscador web.
Como crear linkbuilding e conseguir ligazóns no teu sitio web?
Centrarse no SEO local
Optimizar as buscas locais é o que fai que o teu sitio web apareza nos resultados en moito menos tempo. A análise de SEO sobre o posicionamento web demostrou que canto máis especificas na busca, menos competidores hai e hai máis oportunidades de aparecer nas primeiras posicións.
Se tes un negocio físico, optimiza o SEO cunha estratexia de creación de ligazóns que inclúa palabras clave sobre a túa cidade ou provincia.
Mellorar o teu posicionamento web SEO co nome da túa cidade é unha boa estratexia.
O SEO móbil favorece o encontro da empresa co mercado, xa que se ten en conta a localización.
Ofrecer contido de calidade
Que o teu sitio web reciba ligazóns dependerá da calidade do contido que ofrezas. A construción de ligazóns confía en que, se o contido é bo, compartirase e enlazarase ao teu sitio web.
Distribuír as áncoraxes para as ligazóns
Para que a estratexia de ligazón sexa efectiva, o segredo reside na relación e proporción entre as áncoras que enlazan coa túa páxina.
Se todas as túas ligazóns teñen a mesma áncora e coincide co termo de busca para o que clasificas, Google ve isto como antinatural e ponche en observación. E ata podes recibir unha penalización en SEO.
Promover contidos nas redes sociais
A forma máis efectiva de promocionar o teu contido é facelo a través das redes sociais.
Algúns proxectos web pagan publicidade e poñen anuncios nos buscadores web, aparecen en Google.
As redes sociais non só se conectan coa túa páxina. Forman parte da construción de ligazóns e tamén serven para interactuar co teu obxectivo.
É útil enganar a Google ao crear linkbuilding?
A resposta é “non”. Xa que o mundo sabe que as ligazóns eran as máis eficaces para posicionar, moitos tomaron o camiño doado e naceu Black Hat SEO.
Black Hat SEO é unha práctica pouco ética que é eficaz durante pouco tempo. Ata que Google te atrapa e despois te penaliza.
As técnicas de Black Hat SEO poden ser tan flagrantes como usar programas de creación de enlaces masivos.
Cal é o castigo que che pode dar Google?
A resposta é fácil, a pena.
Parece moi tentador facer trampas para gañar posicións, pero enganar a Google non é doado, a gran maioría recibe sancións.
Pero, como penaliza?
Simplemente ignora o sitio web polos seus índices e perde todo o tráfico orgánico que tiña.
E, como o saben?
Moitas veces pola orixe das ligazóns. Outros porque non hai relación entre o número de ligazóns e a interacción da web.
O buscador espera que se a páxina ten centos de ligazóns sexa porque o contido é bo, pero comproba o tempo que pasa o usuario na web ou os que entran. E se son moi poucos, soa a alarma e sabes que algo anda mal.
Por exemplo, se unha páxina ten 800 ligazóns e ten unha taxa de rebote moi alta, é moi sospeitoso para o algoritmo, o máis probable é que teña ligazóns artificiais e Google detecte iso e, en consecuencia, penalízao.
En conclusión
A optimización de SEO e a creación de ligazóns non son unha ciencia exacta, non é como unha liña recta.
Consiste en probar e equivocarse pero para que o seguinte teña mellores resultados.
O posicionamento non depende só do teu esforzo, senón tamén do esforzo que fai a túa competencia cos seus propios sitios web.
E lembra que podes informarte sobre nós en Atlantic ou envíanos un correo electrónico facendo clic aquí.